# NOTA HATI 2


Bismillah…~


Allah.. aku ingin menghiburkan diri dari di hibur..
Allah.. aku ingin mengasihi dari di kasihi..
Allah.. aku ingin mencintai dari di cintai..
Kerna…
Dengan memberi aku bisa menerima..
Dengan memaafkan.. aku juga akan di maafkan..
Dengan cinta.. aku bangun kembali
Dengan cinta juga.. aku melakar syurga di hati

Allah… lebih tahu isi hati hamba-Nya kan..?
Lantas.. sujudlah bersama hati pada-Nya
Menangislah sepuas hati
Berdoalah seikhlas hati..
Jangan lupa wahai diri..
Cinta manusia boleh datang dan pergi..
Tapi..
Cinta dari Ilahi..
Bersemi abadi..

Allah…

# pergilah… andai itu kemahuan mu. Usah risau akan diri ku, masih ada Allah yang menunggu. Air mata… berhentilah dari terus mengalir ya… ^^




Al-FaQiroh ila Robbiha :
~ waznah alhamraa’ ~
12 Jamadil akhir 1433H
03 Mei 2012

No comments: